Анкета вчителя




Анкета вчителя початкових класів ЗОШ І-ІІ ст. с. В’язівне Бондарчук Раїси Григорівни

 

1. Прізвище, ім’я, по батькові - Бондарчук Раїса Григорівна

2. Які навчальні заклади закінчили, в якому році, спеціальність за дипломом - Луцьке педагогічне училище імені Ярослава Галана, 1993р., за спеціальністю викладання в початкових класах загальноосвітньої школи; - Волинський державний університет ім. Лесі Українки, 1996р. за спеціальністю початкове навчання.

3. Місце роботи - загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. В‘язівне Любешівського району Волинської області.

4. Стаж роботи: загальний 23.

5. У тому числі педагогічний: 23.

6. Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії

7. Звання – «старший вчитель»

8. Державні нагороди, відзнаки Грамота районної держадміністрації за впровадження передового педагогічного досвіду, 2004 р. Грамота відділу освіти Любешівської райдержадміністрації за сумлінну і плідну працю, 2005 р. Грамота райдержадміністрації за активну участь у ХІІ районній виставці дидактичних і методичних досягнень, 2007 р. Подяка відділу освіти Любешівської райдержадміністрації за активну участь у районній виставці дидактичних і методичних досягнень, 2012 р. Грамота райдержадміністрації  за вагомий особистий внесок у розвиток освіти району, 2011р.

Диплом облдержадміністрації, 2011р.  Грамота райдержадміністраціїза сумлінну працю в освітянській галузі, 2014р.

9. Класи, в яких викладаєте: 1-4 класи школи I-ІІ ступенів

10. Мова викладання - українська

11. Проблема (тема), над якою працюю. Розвиток творчого потенціалу учнів початкових класів на уроках української мови.

12. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються. У своїй практиці використовую різноманітні методики навчання: проблемне навчання, роботу в парах, рольові та пізнавальні ігри, життєві ситуації, дослідницьку та пошукову діяльність, вільну імпровізацію.

13. Навчальна література, якою користуюся при підготовці до уроку. Фахові журнали та газети: «Початкова школа», «Початкова освіта», «Розкажіть онуку», енциклопедії, довідники, хрестоматії, художня література.

14. Моє педагогічне кредо - «Праця педагога – насамперед напружена праця серця, і лише тому, що це праця серця, це й творчість розуму» В. Сухомлинський.

15. Мій педагогічний портрет Любити свого учня всяким: спокійним чи непосидючим, веселим чи сумним, талановитим чи не дуже. Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень – це свято, яке триває доти, поки ти разом із ним. Саме за таким правилом живе Раїса Григорівна – доросла людина, в душі і очах якої, здається, назавжди поселилося дитинство. Мабуть, саме за це і люблять її наймолодші жителі Країни Знань – учні початкових класів. А вони – справжні знавці людських душ, які безпомилково відрізнять щирість від фальші. І точно знають, що любов ця взаємна, бо вчителька у спілкуванні із школярами не опускається до рівня дітей, а піднімається до вершин дитинства… 



Обновлен 04 дек 2016. Создан 11 фев 2015